Nyní doprava zdarma!

Klientský servis

 

BONUS PROGRAM A VÝHODY REGISTRACE

BONUS PROGRAM PRO VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY

Ke každé objednávce VZOREK ZDARMA

od 1 490 Kč / 55 € Doprava ZDARMA

od 9 990 Kč / 385 €  BALMAIN zelená kosmetická taštička Limited Edition v hodnotě 1 190 Kč / 45,42 € ZDARMA

od 19 990 Kč / 769 € BALMAIN pouzdro z limitované edice Spring/Summer v hodnotě 3 100 Kč / 114,35 € ZDARMA 

BONUS PROGRAM PRO VĚRNÉ A REGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY

Jako poděkování dostanou naši věrní zákazníci odměnu ve formě věrnostní slevy v hodnotě 5 % na celý sortiment. 

Podmínkou pro získání věrnostní slevy je být registrovaným zákazníkem a takto u nás nakoupit zboží v celkové hodnotě 30 000 Kč / 1154 €. Jakmile vaše nákupy přesáhnou hranici 30 000 Kč / 1154 € získáte automaticky 5 % slevu, která vám bude odečtena při každé vaší objednávce.

VÝHODY REGISTRACE

Sleva

  • Věrnostní sleva 5 % na celý sortiment pro ty, kteří u nás nakoupili zboží v celkové hodnotě 30 000 Kč / 1154 €. 

 

Úspora času

  • vytvoření karty zákazníka, tzv. Klientské centrum s osobními, fakturačními a dodacími údaji
  • možnost jedním kliknutím "znovu objednat" a vytvořit novou objednávku, dle předchozích

 

Přehled

  • historie objednávek se všemi údaji
  • záložka moje slevy - náhled do věrnostního programu
  • v případě dosažení věrnostní slevy se bude veškerý sortiment zobrazovat s cenou před a po slevě, včetně nákupního košíku
  • pravidelné informace o novinkách a akcích prostřednictvím newsletterů 

 

Salon Professional (Salon Online) si vyhrazuje právo bonus program, akční nabídky i jiné cenové zvýhodnění měnit. Zásoby vzorků pro účel bonus programu platí do vyprodání zásob. Bonus program pro věrné zákazníky nelze sčítat.

PRO%C4%8C%20NAKUPOVAT%20U%20N%C3%81S

 

  • nákup od oficiálního distributora (garantujeme, že jsme oficiálními distributory všech nabízených značek v ČR a SK, nabízíme kompletní sortiment a nenajdete u nás žádné produkty po expirační době)
  • záruka kvality a originality
  • showroom produktů od všech našich značek (můžete nás navštívit osobně a produkty před nákupem vyzkoušet na vlastní kůži, rádi vám se vším poradíme)
  • individuální přístup a skvělý zákaznický servis (rádi vám poradíme osobně, po e-mailu nebo i telefonicky)
  • vzorky zdarma ke každému nákupu
  • doprava zdarma nad 1 490 Kč / 55 Eur
  • dárky k nákupům a jiné pravidelné měsíční akce
  • informace o speciálních nabídkách a novinkách formou newsletterů
  • bonus program pro věrné a registrované zákazníky
  • snadné vrácení zboží

 

DOTAZY

 

1) Typy dopravy?

Dodání zboží po území ČR zajišťuje Česká pošta (tzv. Balíkem do ruky), soukromá přepravní společnost PPL nebo si můžete zvolit službu Zásilkovna a vyberete si sami nejbližší odběrné místo pro váš balíček. Dodání na Slovensko zajišťuje přepravní společnost PPL nebo Zásilkovna.

2) Cena dopravy?

V rámci ČR, při platbě předem na účet nebo platbě kartou on-line, je cena dopravy České pošty a PPL 121 Kč. Cena dopravy formou Zásilkovny je 65 Kč. V rámci SK, je cena za dopravu PPL 6 Euro nebo 3 Eura, pokud zvolíte formu dopravy Zásilkovna.

Cena dobírky v rámci ČR je 29 Kč.

Zákazník, který bude mít objednávku nad 1 490 Kč / 55 Eur získává dopravu zdarma.

3) Vrácení zboží?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité.

Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout.

  • Vrácení zboží poštou nebo PPL - jednoduše využijte tento formulář Oznámení o odstoupení od smlouvy a zašlete ho nebo přineste s nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu: Salon Professional, vrácení zboží, Pod Bání 8, Praha 8. Pokud si zboží vyzvednete osobně, ale při vracení kompletní objednávky jej budete chtít poslat poštou nebo PPL, tak samozřejmě můžete.

 

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.

4) Reklamace zboží?

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 222 314 051 nebo e-mailem reklamace@salonpro.cz) a zároveň zašlete nebo přineste zboží na adresu: Salon Professional, reklamace, Pod Bání 8, Praha 8.

Nezapomeňte vyplnit tento Reklamační list Salon Professional a přiložte ke zboží, které reklamujete.

Podrobné reklamační podmínky najdete zde nebo také v našich obchodních podmínkách. 

5) Nejbližší prodejna? Osobní odběr?

Omlouváme se, ale náš showroom a výdej osobních objednávek je momentálně uzavřen. Děkujeme za pochopení.

Všechny nabízené produkty si můžete přijít vyzkoušet do našeho showroomu na adrese Salon Professional, Pod Bání 8, Praha 8. Zde si také můžete vyzvednout vaše objednávky.

Těšit se na vás budeme po-čt od 9:00 - 12:00, 12:30 - 16:30 nebo v pátek od 9:00 - 12:00, 12:30 - 15:00 hodin. 

A kdyby jste nás náhodou nemohli najít, můžete nám zavolat na toto telefonní číslo +420 222 314 051 a my vám rádi pomůžeme!

6) Aktuální akční nabídka?

Každý měsíc pro vás připravujeme speciální nabídky, ať už výhodné koupě v podobě cenového zvýhodnění nebo krásný dárek k nákupu. 

Doporučujeme přihlásit se k odběru newsletterů a neuniknou vám žádné novinky. Odběr newsletterů zde.

7) Jak vyzkoušet zboží?

Omlouváme se, ale náš showroom a výdej osobních objednávek je momentálně uzavřen. Děkujeme za pochopení.

Přijďte se poradit a vyzkoušet produkty osobně, do našeho showroomu na adrese Salon Professional, Pod Bání 8, Praha 8.

Těšit se na vás budeme po-čt od 9:00 - 12:00, 12:30 - 16:30 nebo v pátek od 9:00 - 12:00, 12:30 - 15:00 hodin. 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.