Reklamace a vrácení zboží

 

oddelovacic caraVRÁCENÍ

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité.

Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, si vyhrazujeme právo jej nepřijmout.

1) Vrácení zboží poštou nebo PPL

Jednoduše využijte daňový doklad, který vám přišel spolu s objednávkou a pošlete ho okopírovaný společně s tímto formulářem (Oznámení o odstoupení od smlouvy) a nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň

Pokud si zboží vyzvednete osobně, ale při vracení kompletní objednávky jej budete chtít poslat poštou nebo PPL, můžete.

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali. 

 

REKLAMACE

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 222 314 051 nebo e-mailem reklamace@salonpro.cz) a zároveň zašlete zboží na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň

nebo ho přineste osobně a nezapomeňte vyplnit Reklamační list Salon Professional.

Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět. 

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

V případě nejasností se neváhejte obrátit na 

+420 222 314 051

reklamace@salonpro.cz

Jsme tu pro vás!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.