Doprava zdarma nad 1490 Kč / 55 €!

Vrácení a reklamace zboží

 

oddelovacic caraVRÁCENÍ

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady.

Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, si vyhrazujeme právo na stržení takto vzniklé škody nebo zamítnutí vrácení.

1) Vrácení zboží poštou nebo PPL

Jednodušeelektronicky zadejte svou žádost o vrácení zboží (formulář výše). Využijte daňový doklad, který vám přišel společně s nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň

 

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali. 

 

REKLAMACE

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět vyplněním elektronické žádosti (formulár výše), a zároveň zašlete zboží společně s daňovým dokladem, která jste obdrželi e-mailem, na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň

Osobní předání je momentálně uzavřeno.

Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět. 

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

V případě nejasností se neváhejte obrátit na 

+420 222 314 051

reklamace@salonpro.cz

Jsme tu pro vás!

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.