Doprava zdarma nad 1 490 Kč / 55 €! Vzorek ke každé objednávce dle vlastního výběru zdarma.

Nejčastější dotazy

Jaké typy dopravy nabízíte?

Zboží od nás si můžete nechat po území ČR a SK dopravit přepravní společností GLS nebo zvolit některé z výdejních míst služby Zásilkovna. Více se o způsobech dopravy dočtete zde.

 

 

Za jak dlouho od objednání svou zásilku obdržím?

Standardní dodací doba je 2–3 pracovní dny. V případě, že zvolíte okamžitou platbu kartou nebo platbu na dobírku, zboží odesíláme ihned. Pokud jste si vybrali platbu bankovním převodem, zásilku odesíláme ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. 

 

 

Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy se odvíjí od vámi zvoleného přepravce, způsobu platby a toho, zda objednáváte dopravu v ČR, nebo na Slovensku. Doprava v rámci ČR při platbě bankovním převodem nebo kartou online je v případě GLS 131 Kč, u GLS ParcelShopu 60 Kč a prostřednictvím Zásilkovny 70 Kč. Na Slovensku činí cena za dopravu GLS 6,5 €, v případě Zásilkovny 3,5 €. Více se o cenách dopravy dozvíte zde

 

 

Doručujete zásilky také do zahraničí?

V současné době doručujeme zboží pouze po České republice a na Slovensko.

 

 

Jak je to s vrácením zboží?

Zboží, které vám nevyhovuje, můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Vrácené zboží však musí být nepoužité a v původním, neponičeném obalu. V opačném případě si vyhrazujeme právo jej nepřijmout. Poštovné za dopravu zpět k nám hradí zákazník. Podrobnější informace včetně kompletního postupu při vrácení zboží najdete zde.  

 

 

Kdy a jak dostanu v případě vrácení zboží své peníze zpět?

Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete peníze očekávat do 10 pracovních dnů. Vrátíme je stejným způsobem, jako jsme je přijali, pokud se společně nedohodneme jinak.

 

 

Jak probíhá reklamace zboží?

Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku a chcete jej reklamovat, dejte nám o tom co nejdříve po obdržení zboží vědět. Kontaktovat nás můžete telefonicky na čísle +420 724 165 994 nebo zašlete e-mail na reklamace@salonpro.cz. Pro rychlé vyřízení reklamace lze také využít reklamační formulář zde. Reklamované zboží zašlete na adresu Salon Professional, reklamace, Pod Bání 8, Praha 8.  

 

Momentálně není možné k reklamaci či vrácení zboží využít náš showroom, který je aktuálně uzavřen. Doprava zboží zpět na naši adresu je tak možná pouze prostřednictvím dopravce. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.

 

 

Je možný osobní odběr zboží nebo vyzvednutí na prodejně?

Z důvodu uzavření našeho showroomu je bohužel služba osobního výdeje objednávek momentálně nedostupná. Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. 

 

 

Jak se dozvím o aktuálních akcích a nabídkách?

Nejjednodušší cestou, jak mít přehled o všech novinkách a akcích, je zaregistrovat se k odběru našich newsletterů zde. Speciální nabídky, slevy nebo bonusy v podobě dárků k nákupu pro vás připravujeme každý měsíc, tak s námi zůstaňte v kontaktu! 

 

 

Je možné si zboží před nákupem vyzkoušet a otestovat?

Na vyzkoušení zboží se můžete domluvit s naším kolegou v showroomu. Stačí jej kontaktovat na čísle +420 724 165 994 nebo e-mailové adrese objednavky@salonpro.cz a dohodnout se na vhodném způsobu.

 

 

Nejsem si jistý/á, jaký produkt bude ideální pro mé potřeby. Jak mám postupovat?

Pokud potřebujete poradit s výběrem produktu nebo máte jakýkoliv dotaz, jsme vám plně k dispozici na telefonním čísle +420 724 165 994 nebo e-mailové adrese objednavky@salonpro.cz. Navštívit můžete také některý z našich partnerských salonů. S kadeřníkem se lze domluvit na konzultaci nebo přímo na provedení dané služby. Seznam partnerských salonů najdete v sekci Salony u každé značky. 

 

 

Proč je číslo objednávky jiné než jaké uvádí dopravce?

Není třeba se obávat, každá objednávka je u nás označena hned několika čísly. Jedním z nich je naše interní číslo (obvykle začíná aktuálním rokem). Dopravce pak má své vlastní číslo, pod kterým vám zásilku doručí. K dispozici pak máte i sledovací číslo, pod nímž můžete na stránkách dopravce kontrolovat stav a pohyb vaší objednávky. 

 

 

Co dělat, pokud chci dostávat všechny informace o novinkách a slevách?

O všech důležitých informacích budete mít přehled díky registraci v našem e-shopu zde. Novinky, slevy, soutěže a další zajímavé příspěvky o dění v naší firmě pak sdílíme také na našem facebookovém a instagramovém profilu, tak nás nezapomeňte sledovat!

 

 

jaké výhody mi přinese registrace u vás?

Registrace na našem e-shopu přináší celou řadu benefitů. Vedle kompletního přehledu o svých objednávkách a možnosti vytvořit si seznam s oblíbenými produkty budete jako první vědět o všech akčních nabídkách, novinkách a slevách. Zároveň můžete díky registraci dosáhnout na věrnostní slevu nebo dárky k nákupu. Zjistěte více informací zde.